۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۱۲

فرماندار گناوه:

هفته دفاع مقدس یادآور عظمت و بزرگی ملت ایران است

هفته دفاع مقدس یادآور عظمت و بزرگی ملت ایران است

گناوه- فرماندار گناوه گفت: هفته دفاع مقدس یادآور شکوه، عظمت و بزرگی ملت ایران و سرچشمه عزت، افتخار و قدرت نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری چهارشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و تبریک سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در شرایطی این مناسبت‌ها را در کشور گرامی می‌داریم که مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و غزه در برابر دیدگان همه جهان تحت بی رحمانه ترین جنایات رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند.

فرماندار گناوه افزود: منادیان پوشالی آزادی و مدعیان دفاع از حقوق بشر در برابر همه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سکوت کرده‌اند در حالی که همه این جنایات در برابر دیدگان آنها رخ می‌دهد.

رئیس شورای اداری شهرستان گناوه ادامه داد: در برهه کنونی باید قدردان نظام مقدس اسلامی، رهبری و امنیت و آرامش در کشور باشیم که در سایه این نظام مقدس و به واسطه خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت، کشور ما با صلابت، قدرت و بزرگی در عرصه‌های مختلف می‌درخشد.

وی تصریح کرد: دشمنان ملت ایران و نظام مقدس اسلامی هرگز خواهان بزرگی، استقلال، پیشرفت، ترقی و وحدت در کشور ما نیستند و با توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف با این نظام و مسلمانان دشمنی می‌کنند.

وی یادآور شد: راه و مسیر انقلاب اسلامی بر پایه حق و حقیقت و دفاع از مظلوم و رهایی مستضعفان از ظلم ستمکاران است و پیروزی نهایی از آن این انقلاب خواهد بود..

وی بیان کرد: امروز جبهه مقاومت با الگوگیری از انقلاب اسلامی و با تبعیت پذیری از رهبر معظم انقلاب در برابر مستکبران ایستاده است.

هفته دفاع مقدس یادآور عظمت و بزرگی ملت ایران است

وی بیان کرد: همه ما مسئولان سربازان نظام مقدس اسلامی هستیم که باید با تمام توان و با اخلاق و رفتار مناسب و شایسته برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم.

فرماندار گناوه گفت: مسئولان موظف هستند خواسته‌های مردم را در چارچوب قانون پیگیری و راهنمایی کنند و از هیچ کوششی در خدمت رسانی بهینه به مردم دریغ نورزند.

صفری بیان کرد: به برکت نظام اسلامی در همه بخش‌ها و حوزه‌ها خدمات ارزنده‌ای در شهرستان انجام شده است که مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید خدمات و عملکردهای نظام و انقلاب را به مردم اطلاع رسانی کنند.

فرماندار گناوه ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور شکوه، عظمت و بزرگی ملت ایران و سرچشمه عزت، افتخار و قدرت نظام مقدس اسلامی است

رئیس شورای اداری شهرستان گناوه با تاکید بر حضور مسئولان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: شرکت مسئولان در برنامه‌های هفته دفاع مقدس نشان از پایبندی به آرمان‌های امام (ره) و شهدا و اعتقاد به نظام و دفاع مقدس است.

هفته دفاع مقدس یادآور عظمت و بزرگی ملت ایران است

فرماندار گناوه یادآور شد: مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه در هفته دفاع مقدس نسبت به فضاسازی محیط داخلی و درب ادارات با نصب پرچم، نوشته‌هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری و امام و شهدا و اجرای برنامه‌های مختص این هفته و حضور پررنگ در برنامه‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: دانش آموزان، دانشجویان و آینده سازان کشور در مدارس و دانشگاه‌ها باید با دوران دفاع مقدس و ایثار، از خود گذشتگی و اخلاص رزمندگان اسلام آشنا شوند و معلمان و اساتید باید بیشتر شهدا، حاج قاسم‌ها و شهدای شهر را به جوانان و نسل‌های آینده معرفی کنند.

وی گفت: شهرداری‌های گناوه و بندر ریگ نسبت به فضاسازی محیط شهری و میادین اصلی و ورودی شهرها با نصب بنر و پرچم متناسب با هفته دفاع مقدس اقدام کنند.

وی ادامه داد: ادارات نسبت به تکریم و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده شهدا اقدام کنند و از فرصت این هفته استفاده کنند.

فرماندار گناوه بر حضور مسئولان ادارات و والدین در برنامه‌های آموزش و پرورش و همراهی این بخش در پیشبرد اهداف مورد نظر تاکید کرد و گفت: شهرداری‌ها و ادارات مرتبط در پاکسازی، رنگ آمیزی و رفع مشکلات مدارس همکاری کنند.

صفری خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات نسبت به پیگیری اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه‌ها اقدام کنند و بر پروژه‌های مربوط به حوزه کاری خود نظارت کامل داشته باشند و گزارش آن را به فرمانداری ارائه دهند.

کد خبر 6229794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha